over mij

Ik ben op reis met mijn gezin,man ,3 kinderen , 2 poezen en een hond.

Ik heb zoveel te vertellen,zoveel meegemaakt dat ik niet weet waar te beginnen.

Als iemand zijn levensverhaal verteld dan begint ie bij de geboorte en vertelt het verhaal tot nu. Ik heb het gevoel met nu te moeten beginnen en terug te vertellen naar het verleden.

Ik heb erg behoefte gekregen om mijn verhaal te vertellen....


Het zal wisselend zijn, ik zal mijn belevenissen beschrijven maar tevens mijn hersenspinsels en mijn mening /gedachten over hoe de wereld er aan toe is en waarom ik mijn leven leef hoe ik hem leef.....

Veel lees plezier!

donderdag 25 juni 2015

uitstapjes

De ogen van de buurman zijn erg slecht. Nu ik er nog ben ,kan ik hem nog bij de oogarts brengen. De oogarts zit in Blaye,een plaatsje aan de rivier de Gironde. Een half uur rijden hiervandaan. Ik zet de buurman af bij de oogarts en ik heb een uur voor mezelf. Dit geeft mij de kans de Citadel te bezoeken. Ik was er al vaak langs gereden maar nooit binnen geweest. Ik neem Geis,de hond mee en samen leggen we een bezoek af.

Binnen in de Citadel is een camping gevestigd en samen met veel winkeltjes,terassen en ateliers maakt dit een zeer mooi en gezellig gebeuren. Bovendien is het uitzicht op de Gironde prachtig hier vandaan. Ik kom mijn uur wel door. Daarna haal ik de buurman weer op. Hij moet geopereerd worden aan beide ogen,een spannende ingreep. Hopelijk kan ie hierna weer goed zien.


Het weer is nog steeds goed hier,dagelijks tussen de 25 en 30 graden,heerlijk! Ik neem Geis mee naar verschillende meren in de buurt om lekker te zwemmen. De meren zijn hier prachtig,vaak omgeven door grote groepen varens en wat oudere bossen.

Aankomende zondag is ons laatste uitstapje in Frankrijk. We gaan lekker naar het strand, deze keer echt aan de zee en niet aan de Gironde. Nog lekker even van het Franse leven genieten voordat we terug keren.Het komt nu toch echt dichtbij......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten