over mij

Ik ben op reis met mijn gezin,man ,3 kinderen , 2 poezen en een hond.

Ik heb zoveel te vertellen,zoveel meegemaakt dat ik niet weet waar te beginnen.

Als iemand zijn levensverhaal verteld dan begint ie bij de geboorte en vertelt het verhaal tot nu. Ik heb het gevoel met nu te moeten beginnen en terug te vertellen naar het verleden.

Ik heb erg behoefte gekregen om mijn verhaal te vertellen....


Het zal wisselend zijn, ik zal mijn belevenissen beschrijven maar tevens mijn hersenspinsels en mijn mening /gedachten over hoe de wereld er aan toe is en waarom ik mijn leven leef hoe ik hem leef.....

Veel lees plezier!

dinsdag 16 juni 2015

Druk

Ik heb het de komende weken wat drukker. Veel boodschappen doen voor de buurtjes zodat ze een flinke voorraad hebben en dus niet zo snel een beroep op een ander hoeven doen. Tevens nog wat dokters bezoeken ,dan is dat ook maar gebeurt. Dit huis en hun huis nog helemaal schoonmaken. Uitzoeken,opruimen en inpakken.
En dan gaan we..... terug naar Nederland.

Het heeft zo z'n voordelen om terug te gaan. Familie en vrienden in de buurt is altijd fijn. Eigen taal spreken is toch wel het fijnste.
We hopen onze opslag te kunnen gaan gebruiken als expositie ruimte.Dat gaan we overleggen. Als het goed is komen we in het blad 'Landleven" te staan met onze wijnvatenbank en wie weet brengt dat ons wat klandizie.Dan is het mooi als we een ruimte hebben waar we onze spullen hebben staan. Via internet een dure bank kopen doe je niet zo snel,die moet je zien en voelen.

Als we weer in Nederland zijn dan krijgen we weer kinderbijslag ed en ik kan(voor het eerst in mijn leven) een uitkering aanvragen. Dan hebben we in ieder geval een inkomen en kunnen we gaan bekijken hoe het gaat lopen en wat we verder willen.

We hebben geen eigen onderkomen in Nederland maar we mogen bij mijn ex vriend intrekken,hij heeft ruimte zat.Super lief van hem.Wel een vreemde situatie natuurlijk om bij mijn ex in te trekken en het is eigenlijk niet wat we willen maar het is niet anders. Gelukkig kunnen we goed met elkaar overweg en is het ook weer mooi dat ie op deze manier helpt.

Zoals het er nu dus uitziet slaan we weer een heel nieuw pad in.Wellicht komt er hier op het laatste moment nog iets voor ons maar daar gaan we niet van uit,te kort dag. Dus dan weer maar naar Nederland. We hopen voor tijdelijk,we vinden Frankrijk toch wel erg fijn !

De overgang zal groot zijn,van het Franse boerenland naar een drukke grote stad,pffffff

We zullen zien hoe het loopt,het is weer spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten