over mij

Ik ben op reis met mijn gezin,man ,3 kinderen , 2 poezen en een hond.

Ik heb zoveel te vertellen,zoveel meegemaakt dat ik niet weet waar te beginnen.

Als iemand zijn levensverhaal verteld dan begint ie bij de geboorte en vertelt het verhaal tot nu. Ik heb het gevoel met nu te moeten beginnen en terug te vertellen naar het verleden.

Ik heb erg behoefte gekregen om mijn verhaal te vertellen....


Het zal wisselend zijn, ik zal mijn belevenissen beschrijven maar tevens mijn hersenspinsels en mijn mening /gedachten over hoe de wereld er aan toe is en waarom ik mijn leven leef hoe ik hem leef.....

Veel lees plezier!

maandag 22 juni 2015

Markt nummer 4

Gisteren zijn we voor de 4e keer naar de markt geweest met onze spullen. Op de voorgaande markten hebben we vaak te horen gekregen dat we naar Royan moesten gaan want daar wonen mensen met geld en daar zijn veel toeristen.We hadden het eigenlijk wel gehad met die markten maar Royan zou nog een kans krijgen van ons. Een grote markt met 200 kramen. Een dure meter prijs ook hier maar dat geeft niet als je genoeg verkoopt. Normaal was de meter prijs 1.50 euro en nu 3.50 euro.

De kinderen nemen we mee,een dag alleen laten doen we niet en tussendoor ophalen gaat niet want het is een uur rijden hier vandaan. Dus de wekker op 04.30 en iedereen uit bed. We vertrekken met het hele gezin om 05.00 in de bus.
We rijden in 1 x goed gelukkig en we komen iets over zessen aan. We vragen een plek aan het gras zodat de kinderen daar kunnen spelen als ze willen.Gelukkig krijge we die plek en ook nog onder een boom waar we,zeker later op de dag,zeer blij mee zijn want het is een bloedhete dag.
We stallen onze spullen uit en dan gaat Mark nog even een tukkie doen achter in de bus, we hebben matrassen meegenomen voor degene die moe is,wel zo lekker.
Al rond 09.00 word het druk en wat later nog drukker,het loopt echt vol. Goed teken,dachten wij.
Maar helaas,wederom word onze kraam wel bewonderd maar er word nagenoeg niets verkocht. Zoals 1 mevrouw zei, we komen voor de gezelligheid hier....lekker dan.
De mensen zijn zeer aardig en ook onze buren met hun kraam. Treffer krijgt van alles, knuffels en bouwblokken,hij had een goeie dag dus.
Om 17.15 gaat de eerst exposant naar huis. Met een omzet van 20 euro besluiten wij ook om in te gaan pakken. Ook deze dag is het niet geworden voor ons. Pffff ik baal echt enorm,ben moe en heb hoofdpijn en ik ga gelijk naar bed bij thuiskomst.
Maar het duurt nog even voordat we thuis zijn, we besluiten een toeristische route te nemen,zoveel mogelijk langs de kust. Wat een mensen ,wat een drukte,het is lang geleden dat we zoveel mensen gezien hebben. Wessel en Denniz vinden het prachtig,mooie stranden met hoge rotsen,grote huizen,veel winkels ,ze genieten!
We stoppen nog even bij een fruit kraam om 4 grote sappige sinaasappels te kopen,heerlijk. En dan na ruim een uur zijn we thuis,allemaal moe. En dan lekker slapen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten