over mij

Ik ben op reis met mijn gezin,man ,3 kinderen , 2 poezen en een hond.

Ik heb zoveel te vertellen,zoveel meegemaakt dat ik niet weet waar te beginnen.

Als iemand zijn levensverhaal verteld dan begint ie bij de geboorte en vertelt het verhaal tot nu. Ik heb het gevoel met nu te moeten beginnen en terug te vertellen naar het verleden.

Ik heb erg behoefte gekregen om mijn verhaal te vertellen....


Het zal wisselend zijn, ik zal mijn belevenissen beschrijven maar tevens mijn hersenspinsels en mijn mening /gedachten over hoe de wereld er aan toe is en waarom ik mijn leven leef hoe ik hem leef.....

Veel lees plezier!

dinsdag 30 juni 2015

Einde komt dichterbij

Afgelopen zondag zijn wij als afsluiting een dagje naar de kust geweest in de buurt van La Tremblade. Een breed strand met een behoorlijke woeste zee. Zwemmen gaat niet maar duiken in de golven of je mee laten sleuren gaat wel en dat is heerlijk. Vooral voor Treffer is het overweldigend. Ik neem hem mee naar de zee . Hij staat te trillen van spanning maar geniet ook heel erg. Hij gilt en kraait. Schattig en fijn om alle kinderen zo te zien genieten.
We kunnen deze trip maken omdat de buurtjes de benzine en eten betaald hebben,supertof!
We eten lekker met z'n allen ,we zonnen , we wandelen en zoeken schelpen. Daarna gaan we rustig aan terug, we kopen ijsjes en nemen een mooie toeristische route terug. Wat een heerlijke dag.

Voor de jongens is de laatste schoolweek aangebroken. Een afscheidsfeestje hebben ze al gehad. We kregen een optreden van de hele klas te zien. Zingen en dansen,leuk om de boys zo Frans te horen zingen. Deze laatste week doen ze eigenlijk niets meer in de zin van leren. Ze doen de hele week nog veel spelletjes. Buiten spelen zit er helaas niet in,het is te warm 40 graden en meer en dus mogen de kinderen alleen in de schaduw of binnen.

Ik ben ondertussen de spullen aan het uitzoeken en inpakken. Wat niet mee kan gaat naar zolder en dat moeten we een andere keer ophalen. Of andere Nederlanders nemen wat voor ons mee. Voorlopig nemen we alleen het belangrijkste mee. Het word een pittige reis. We kunnen niet harder dan 90 km/u, dit ivm met de dakkoffer die gaat fluiten als we te hard gaan. We zijn zwaar beladen en dan nog 3 poezen ,de hond en 3 kids. Dan die hitte erbij,het blijft de hele week ruim 40 graden.Toch zijn we goed voorbereid,en hopen we de reis in 12 uur te maken.

En dan begint ons nieuwe leven in Tilburg.......wat een verandering,pfffffff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten